• En
  • USOS
  • Rekrutacja
  • Absolwenci
  • Rozkłady zajęć
  • Wynajem obiektów
  • Basen
  • Laboratorium
  • Biblioteka
  • Zamówienia publiczne
  • Telefony
  •  E-mail AWF
  •  BIP  
AWF w Krakowie - uczelnia
Menu
  • Startinne www
      • USOSwebdla wszystkich
      • Witryny internetowewitryny www związane z AWF
      • CoVid19
      • Mapa witryny
  • o Uczelniwładze, kontakt
      • Kontaktwyszukiwarka, telefony
      • Historiagodło, tradycja
      • Władze Uczelnirektorzy, senat
      • Polityka Jakościi certyfikaty ISO
      • Kierunki studiów
      • Informacjestatut, doktorzy HC
      • Projekty unijnefundusze EU
      • Ochrona danychosobowych
      • Uczelniany SystemJakości Kształcenia
      • Strategia Rozwoju
  • Inwestycje
      • Remont Hali Gier
      • Remont Stadionu
      • Remont Akademika
  • StrukturaUczelni
      • Dziekanaty» witryny wydziałów
      • Rada Naukowa
      • Biblioteka
      • Szkoła Doktorska
      • Centrum EdukacjiZawodowej
      • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
      • Jednostki pozawydziałowerektor, prorektorzy
      • Studium Języków Obcychzespoły językowe
      • AdministracjaKanclerz, Kwestor
  • StudenciDNiSS-BS
      • Pomoc materialnastypendia, zapomogi
      • InformacjeDSy, kredyty, różne
      • Studiarozkłady zajęć, regulaminy, odpłatności
      • Zintegrowany ProgramRozwoju AWF
      • Koło PCK i klub HDK
      • Kierunki studiów
      • Zajęcia tutoringowe
      • Koła naukowe
      • Koło PTTK
      • Inspektor BHP
      • Legia Akademicka
      • Pełnomocnik Rektorads. Osób Niepełnosprawnych
      • Biuro Karierwitryna www
  • Naukai doktoranci
      • Informacje ogólnedla doktorantów
      • Dział Naukii Wydawnictw
      • Tryby postępowaniao nadanie stopni naukowych
      • ProjektyNCN oraz MEiN
      • Pomoc materialnadla studentów i doktorantów
      • Studia doktoranckiena wydziale WFiS
      • Studia doktoranckiena wydziale RR
      • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
      • Instytutowe Seminaria Naukowe
  • Pracownicydokumenty
      • Konferencjekonferencje, konkursy
      • Regionalna Inicjatywa Doskonałości
      • Więcej w INTRANECIEdostęp tylko z terenu AWF
      • Zasady punktacjiza działalność naukową
      • Dydaktyka
      • Dokumenty Sekcji Kadr
      • Inne dokumenty
      • Badania Naukowe
      • Publiczne dyskusjenad rozprawą doktorską
      • Kryteria ocenynauczycieli akademickich
      • PPK
  • Erasmus+PO WER, OLS
      • AktualnościErasmus+
      • EPS/ECHE
      • Info for incoming...students
      • Dla studentówErasmus+
      • Dla pracownikówErasmus+
      • Kontaktkoordynatorzy
      • umowy z uczelniami
      • formularzna studia 2022/23
      • formularz na praktyki 2022/23
      • formularzkrótkoterminowe 2022/23
      • Statystyki
  • Sportolimpijczycy
      • Aktualności sportowe
      • Dokumenty AMM i AMP
      • Imprezy sportowe
      • Popularyzacja sportu
      • KS AZS-AWF Kraków
      • Trenerzy na Igrzyskach
      • Olimpijczycy z AWF
      • Archiwum artykułów
  • Galeriefilmy, zdjęcia
      • Zdjęcia8500+ zdjęć
      • Filmyo AWF w Krakowie
      • Podcasty
      • WF z AWF
      • AWF Channel
      • Biegi narciarskiez Justyną Kowalczyk
      • Znak graficzny AWF
  • Home /
  • Pracownicy /
  • PPK

PPK

Szkolenie PPK 12 kwietnia

 

Szanowni Państwo,

Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych PZU SA ma przyjemność zaprosić Państwa oraz zatrudnionych pracowników na nową formułę szkolenia PPK realizowaną wspólnie z PFR Portal PPK. Na spotkaniu poznają Państwo dwa odmienne spojrzenia na PPK – realisty i sceptyka. Warto posłuchać argumentów każdej ze stron i świadomie podjąć decyzję czy warto przystąpić do PPK.

Poprawiono: 08 kwietnia 2022

Czytaj więcej...

Podstawowe funkcjonalności systemu inPZU dla Uczestników PPK

W załączeniu zamieszczamy „Instrukcję obsługi” podstawowych funkcjonalności systemu inPZU dla Uczestników PPK.

Załączniki:
Pobierz plik (sposob-logowania-i-funkcjonalnosci-serwisu-inPZU.pdf)Sposób logowania i funkcjonalności serwisu inPZU.pdf[ ][ ]1690 kB

Zgodnie z przekazaną przez PZU informacją, w materiale na stronach 5-8 mogą Państwo znaleźć opis postępowania przy braku w systemie adresu e-mail oraz numeru telefonu.

Poprawiono: 04 maja 2021

Informacja Działu SP z 15 marca

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że od dnia 1 stycznia 2021 roku Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, jako uczelnia publiczna, została objęta obowiązkiem wdrożenia Pracowniczego Planu Kapitałowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych.

Poprawiono: 15 marca 2021

Czytaj więcej...

Obowiązek informacyjny pracodawcy wobec pracownika

☏

Załączniki:
Pobierz plik (obowiazek-informacyjny-pracodawcy-wobec-pracownika.doc)Obowiązek informacyjny pracodawcy wobec pracownika.doc[ ][ ]35 kB
Poprawiono: 10 lutego 2021

Dokumenty związane z wdrożeniem PPK na naszej Uczelni

Osoby w wieku od 18 do 55 lat, które zostają zapisane do programu automatycznie, mogą na własne życzenie zrezygnować z dokonywania wpłat do PPK na podstawie pisemnej deklaracji złożonej podmiotowi zatrudniającemu. Druk deklaracji rezygnacji w załączeniu. Osoby, które chcą zrezygnować powinny wydrukować załączoną deklarację i po jej wypełnieniu złożyć w Dziale Spraw Pracowniczych.

Osoby, które ukończyły 55 rok życia, ale nie ukończyły 70 lat będą mogły złożyć wniosek o zawarcie w ich imieniu umowy o prowadzenie PPK (druk w załączeniu).

Pracownicy powyżej 70 roku życia zostali ustawowo zwolnieni z obowiązku przystąpienia do PPK.

Załączniki:
Pobierz plik (deklaracja_o_rezygnacji_z_dokonywania_wplat_do_ppk.pdf)Deklaracja o rezygnacji z dokonywania wpłat do PPK.pdf[ ][ ]39 kB
Pobierz plik (wniosek_o_zawarcie_umowy_o_prowadzenie_ppk_dla_osob_55-69.pdf)Wniosek o zawarcie umowy o prowadzenie PPK dla osób 55-69.pdf[ ][ ]68 kB
Poprawiono: 18 stycznia 2021

Spotkania online (webex) na temat Pracowniczych Planów Kapitałowych

Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych PZU SA ma przyjemność zaprosić Państwa na spotkania online (webex) na temat Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). Spotkania będą odbywać się co tydzień zgodnie z harmonogramem zamieszczonym w zaproszeniu (załącznik) do odwołania.

Załączniki:
Pobierz plik (webex-jak-dolaczyc-do-spotkania.pdf)Webex jak dołączyć do spotkania.pdf[ ][ ]244 kB
Pobierz plik (zaproszenie-na-spotkanie-informacyjne.pdf)Zaproszenie na spotkanie informacyjne.pdf[ ][ ]162 kB
Poprawiono: 11 stycznia 2021

Czytaj więcej...

  1. Wybór oferty
  2. Zaproszenie do składania ofert na wybór instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe
  3. Komunikat informacyjny

Strona 1 z 2

  • 1
  • 2
  • Następny artykuł
  • koniec
  • Aktywny senior
  • HOMESIDE
  • Dojazd
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Login

Partnerzy i sponsorzy


© 2023 AWF w Krakowie - uczelnia

Na początek