• En
  • USOS
  • Rekrutacja
  • Absolwenci
  • Rozkłady zajęć
  • Wynajem obiektów
  • Basen
  • Laboratorium
  • Biblioteka
  • Zamówienia publiczne
  • Telefony
  •  E-mail AWF
  •  BIP  
AWF w Krakowie - uczelnia
Menu
  • Startinne www
      • USOSwebdla wszystkich
      • Witryny internetowewitryny www związane z AWF
      • CoVid19
      • Mapa witryny
  • o Uczelniwładze, kontakt
      • Kontaktwyszukiwarka, telefony
      • Historiagodło, tradycja
      • Władze Uczelnirektorzy, senat
      • Polityka Jakościi certyfikaty ISO
      • Kierunki studiów
      • Informacjestatut, doktorzy HC
      • Projekty unijnefundusze EU
      • Ochrona danychosobowych
      • Uczelniany SystemJakości Kształcenia
      • Strategia Rozwoju
  • Inwestycje
      • Remont Hali Gier
      • Remont Stadionu
      • Remont Akademika
  • StrukturaUczelni
      • Dziekanaty» witryny wydziałów
      • Rada Naukowa
      • Biblioteka
      • Szkoła Doktorska
      • Centrum EdukacjiZawodowej
      • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
      • Jednostki pozawydziałowerektor, prorektorzy
      • Studium Języków Obcychzespoły językowe
      • AdministracjaKanclerz, Kwestor
  • StudenciDNiSS-BS
      • Pomoc materialnastypendia, zapomogi
      • InformacjeDSy, kredyty, różne
      • Studiarozkłady zajęć, regulaminy, odpłatności
      • Zintegrowany ProgramRozwoju AWF
      • Koło PCK i klub HDK
      • Kierunki studiów
      • Zajęcia tutoringowe
      • Koła naukowe
      • Koło PTTK
      • Inspektor BHP
      • Legia Akademicka
      • Pełnomocnik Rektorads. Osób Niepełnosprawnych
      • Biuro Karierwitryna www
  • Naukai doktoranci
      • Informacje ogólnedla doktorantów
      • Dział Naukii Wydawnictw
      • Tryby postępowaniao nadanie stopni naukowych
      • ProjektyNCN oraz MEiN
      • Pomoc materialnadla studentów i doktorantów
      • Studia doktoranckiena wydziale WFiS
      • Studia doktoranckiena wydziale RR
      • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
      • Instytutowe Seminaria Naukowe
  • Pracownicydokumenty
      • Konferencjekonferencje, konkursy
      • Regionalna Inicjatywa Doskonałości
      • Więcej w INTRANECIEdostęp tylko z terenu AWF
      • Zasady punktacjiza działalność naukową
      • Dydaktyka
      • Dokumenty Sekcji Kadr
      • Inne dokumenty
      • Badania Naukowe
      • Publiczne dyskusjenad rozprawą doktorską
      • Kryteria ocenynauczycieli akademickich
      • PPK
  • Erasmus+PO WER, OLS
      • AktualnościErasmus+
      • EPS/ECHE
      • Info for incoming...students
      • Dla studentówErasmus+
      • Dla pracownikówErasmus+
      • Kontaktkoordynatorzy
      • umowy z uczelniami
      • formularzna studia 2022/23
      • formularz na praktyki 2022/23
      • formularzkrótkoterminowe 2022/23
      • Statystyki
  • Sportolimpijczycy
      • Aktualności sportowe
      • Dokumenty AMM i AMP
      • Imprezy sportowe
      • Popularyzacja sportu
      • KS AZS-AWF Kraków
      • Trenerzy na Igrzyskach
      • Olimpijczycy z AWF
      • Archiwum artykułów
  • Galeriefilmy, zdjęcia
      • Zdjęcia8500+ zdjęć
      • Filmyo AWF w Krakowie
      • Podcasty
      • WF z AWF
      • AWF Channel
      • Biegi narciarskiez Justyną Kowalczyk
      • Znak graficzny AWF
  • Home /
  • Struktura /
  • Studium Języków Obcych

Studium Języków Obcych

Studium Języków Obcych

kierownik: mgr Bożena Szczygieł

  Dyżur:

poniedziałek i środa 9:30-10:30

  107/DSII

tel. 12 683 1553 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
sekretariat: mgr Magdalena Ziemiańska

od 05.10.2022 - L4 do odwołania 

  Godziny przyjęć studentów

  poniedziałek-piątek 9:00-13:00

  preferowany kontakt: mail/telefon

  DS II 106 (I piętro)

tel. 12 683 12 44 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ROK AKADEMICKI 2022/2023

informacja dla pierwszych roczników

  1. GRUPY DZIEKAŃSKIE, KLINICZNE I INNE NIE SĄ TOŻSAME Z GRUPAMI JEZYKOWYMI – bardzo proszę na 1-2 dni przed zajęciami podejść do Studium (DS. II – czyli środkowy akademik – piętro 1)
    i zapoznać się z grupami, lektorami, godzinami, terminami i salami, w których odbywają się zajęcia- informacja przypięta będzie do tablic korkowych.
  2. Gdyby ktoś nie znalazł się na liście – spokojnie, wystarczy napisać mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  – zwykle dostajemy w tym okresie sporo maili – prosimy o cierpliwość.
  3. Uwaga, odpowiadamy tylko na maile podane przez Państwa w rekrutacji albo na maile uczelniane, które będą aktywne już w niedzielę 25.09 około godziny 13:00.
  4. Na dzień dzisiejszy tj.23.09.2022 w USOS nie ma jeszcze stworzonych list językowych – proszę się nie martwić. Zostanie to uzupełnione w najbliższym czasie. Ważne, żeby wszystkie nazwiska były na listach „roboczych” wywieszonych Studium lub na listach, które dostana od nas prowadzący lektorat (będzie można to sprawdzić na pierwszych zajęciach podczas czytania listy obecności).
  5. Wszelkie sprawy ważne załatwiamy zawsze potwierdzając swoja prośbę mailowo. Na przykład: po rozmowie z sekretariatem na temat zmiany grupy lub zwolnienia z lektoratu lub inne, proszę napisać mail typu:  „w nawiązaniu do naszej rozmowy dnia tego i tego na temat ten i ten……”.
  6. Bardzo proszę by sprawy całej grupy były przekazywane mi przed przedstawiciela grupy.
  7. Informacja dla I roku Fizjoterapii JM – Państwo zaczynacie język na drugim roku, więc w terminie kwiecień – maj – czerwiec 2023 będę prosiła Państwa o potwierdzenie deklaracji z rekrutacji,
    lub o informację mailową o zmianie deklaracji językowej.

 

Informacja dla roczników II i III

Drodzy Państwo, kilka grup zostało rozwiązanych. Część z Państwa przez to została zapisana do innych lektorów. Szczegółową informację wysłałam na mail poprzez usosweb. Listy są również gotowe
w USOSie i można sprawdzić na koncie indywidualny, z kim Państwo obecnie macie zajęcia. Można napisać do lektorów i zapytać o termin i salę.

 

 

III TIR Ist

Rozwiązaliśmy grupy Pani mgr Bożeny Szczygieł i Pana mgr Grzegorza Bełzy. Jak pisałam wyżej, proszę zerknąć do USOS i sprawdzić do kogo Państwo z tych grup ostatecznie zostali zapisani.

mgr D.Szota-Zalewska – czwartek 11:00 sala 108 DSII, piątek 11:45 sala 110 DS. II

mgr M.Tenerowicz dni i godziny j. sale 110 i 104

mgr H.Kubik jw. Sale 111 i 105                                        

mgr P.Mizia jw. Sale 105 i 108

mgr M. Pluta -  środa 15:15 sala 110 i czwartej 11:00-sala 109

 

II TIR Ist

Połączyliśmy obie grupy mgr Haliny Kafel w jedną – środa 10:30-12:00 sala 109

Rozwiązaliśmy grupę mgr Marka Pluty

Pozostali lektorzy maja zajęcia w następujących terminach /salach – proszę sprawdzić w usos gdzie zostaliście Państwo przepisani.

mgr M.Tenerowicz środa 9:00-10:30 sala 104

mgr Helena Kubik jw. Sala 108

 

II ZRIR

Grupa mgr Joanny Mizi przeszła do mgr Grzegorza Bełzy – środa 9:00-10:30 sala 105

 

II TIR SUM

Kasujemy grupę mgr Magdaleny Górskiej

Pozostali lektorzy maja zajęcia w następujących terminach /salach – proszę sprawdzić w usos gdzie zostaliście Państwo przepisani.

mgr Halina Kafel wtorek 9:15-10:45 sala 105

mgr Danuta Szota Zalewska  jw. Sala 104

 

II WF IIst

Grupa mgr Joanny Mizi trafia do mgr Grzegorza Bełzy – wtorek 14:45 sala 108

Druga grupę (czyli w kolejności grup w ogóle trzecią) mgr Joanny Mizi kasujemy.

Pozostali lektorzy maja zajęcia w następujących terminach /salach – proszę sprawdzić w usos gdzie zostaliście Państwo przepisani

mgr Marek Pluta – poniedziałek 15:30-16:15 sala 109

mgr Marek Pluta – wtorek 14:45-15:15 sala 111

mgr Halina Kafel  - wtorek 14:45-15:15 sala 105

 

II TZ Ist

Rozwiązujemy grupę mgr Marka Pluty.

Pozostali lektorzy maja zajęcia w następujących terminach /salach – proszę sprawdzić w usos gdzie zostaliście Państwo przepisani.

mgr Magdalena Górska piątek 10:00-11:30 sala 109

mgr Piotr Mizia piątek 10:00-11:30 sala 108

 

 

II WF Ist

Kasujemy jedna grupę mgr Mirelli tenerowicz i jedna grupę mgr Piotra Mizi.

Pozostali lektorzy maja zajęcia w następujących terminach /salach – proszę sprawdzić w usos gdzie zostaliście Państwo przepisani:

mgr M. Tenerowicz piątek 13:45 sala 104

mgr D. Szota-Zalewska środa 13:45 sala 104

mgr D. Szota-Zalewska piątek 13:15 sala 110

mgr Marek Pluta środa 13:45 sala 110

mgr Piotr Mizia piątek 13:00 sala 108

mgr Helena Kubik piątek 13:15 sala 105

 

 

 

 

Załączniki:
Pobierz plik (zalacznik_nr04.doc)zalacznik_nr04.doc[DEKLARACJA WYBORU JĘZYKA OBCEGO na kierunku Wychowanie Fizyczne - II st.][ ]24 kB
Pobierz plik (zalacznik_nr01.doc)zalacznik_nr01.doc[DEKLARACJA WYBORU JĘZYKA OBCEGO na kierunek Turystyka i Rekreacja - Ist.][ ]33 kB
Pobierz plik (zalacznik_nr02.doc)zalacznik_nr02.doc[DEKLARACJA WYBORU JĘZYKA OBCEGO na kierunkach: Fizjoterapia, Wychowanie Fizyczne i Sport - I st.][ ]28 kB
Pobierz plik (zalacznik_nr03.doc)zalacznik_nr03.doc[DEKLARACJA WYBORU JĘZYKA OBCEGO na kierunek Turystyka i Rekreacja - IIst.][ ]22 kB
Poprawiono: 20 stycznia 2023
  1. Zespół języka angielskiego
  2. Zespół języka niemieckiego
  3. Zespół języka rosyjskiego
  4. Pozostali lektorzy

Strona 1 z 5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • Następny artykuł
  • koniec
  • Aktywny senior
  • HOMESIDE
  • Dojazd
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Login

Partnerzy i sponsorzy


© 2023 AWF w Krakowie - uczelnia

Na początek